22.3.06

Dopis od bohyně!

Včera mi volala bohyně! Nestihl jsem to vzít, tak mi alespoň napsala. Dobře, bylo to trochu jinak. Nejdřív jsem ji prozvonil. Ona prozvonila zpět. A pak poslala zprávu: kdopak to je?

A já jsem ji napsal, že jsem zakladatel fanklubu, přihodil jsem mrkáčka a ujistil ji, že brzy se dozví víc. Napsal jsem ji, že to bude za 11 dní, tj. dnes za 10, tj. 1. dubna, tj. na apríla. Takže pojďme ještě naverbovat moc moc moc členů, 1. dubna nás bohyně Wendy poctí návštěvou nejlepšího fanklubu na světě!

A to je revoluce, že? Wiwa la Wendy!

Komentáře (3):

9:05 dop., Blogger Mejla napsal...

A ja mam vyfoceny vytisk kauflandacke tiskoviny, kterou trimala ve svych bozskych rukou. Brzy ji dodam :)

 
9:07 dop., Blogger Jancll napsal...

Parada, tesim se :-D

 
4:26 odp., Anonymous Anonymní napsal...

Cim vice reliktu budeme mit tim nase vira bude pevnejsi ...

 

Poslat komentář

<< Home